perjantai 10. heinäkuuta 2015

Uusi blogi!

Moi!

Olen pelannut simssiä joulusta lähtien, sain lahjaksi sims 4 tuolloin.
En omista muita kuin nelosen, mutta siihen lisä osia tällä hetkellä:
duunipäivä
ylelliset bileet
ulkoilma
sekä juhlatunnelmaa kamasetti

löysin myös sims blogeja joita lueskelin ja lueskelen vieläkin ja kippurassa
naureskelen heidän hassuille simeileen. 

Sain kovasti inspiraatiota ja tadaa, tein oman sims blogini!

Tää alku voi olla vähä epälaaduton koska en ennen ole bloggaillut peleistä D:

Mutta en ole mikään uusi ilmestys täällä bloggerin puolella sillä on pitänyt täällä
toiseen harrastukseeni liittyvää blogia *cllick*

Joten osaan hyvin käyttää tätä bloggeria! :3

Sitten jotain musta, en ala kovin paljon jaarittelemaan tässä sitten.
Nimeni on Iiris ja olen pian 13!

Enempää en jaksa kertoa, gosussa käyn mallilla nimeltä lilly-






Okei, asiaan eli peliin!




Tässä on Charlotta Woods ^-^

Sen tavoite on öky-rikas ja luonteenpiirteet:
-herkkähermoinen
-snobi
-siisti

Elikkäs hieman nenäkäs ja''hienostunut'' :DD




Latasin simsresourcsesta nuo hiukset!




Khyl hianot poseeraukset XD Siinä siis juhla-asu





juhlameikki lähempää


oi tää urheiluasu on söpö :3 Varmaa ootte siis huomannu Charlotan tuiman katseen ja ilmeen :D


yöpuku




Bileasu!Toi ''haalari'' kuuluu ylelliset bileet lisäosaan

uima-asu


Ei sille tämä talo kelvannut :P ilmekkin kertoo paljon


''mä kyllä haluun asuu luksus kartanoon >:(''
Voi sinua, ei sulla oo enää varaa semmosee :(


Uusi koti


kivat näkymät ikkunasta!


ei juuri mitään eroa edellideen läävään..


mä haluun heti pois!!


laitoin sen hakemaan töitä


''pidän sulle koko loppu elämäs mykkäkouluu!!''
c'moon kyllä sä tuut lääkärin uralla pärjää!


''ostaisit mulle ees isomman telkan en ees nää kattoo!!1''


''hphmm liian ahdas wc...''
nonii lopeta mökötys <:


''oi mä oon niin hyvän näkönen että kaikki pyörtyy mut nähdessään!''



''oon niin fit nii juon vaa terveysjuomaa iltapalaks''


''noin, nyt on fitness iltapala kuva instassa sovitettuna mun valkoseen feediin!''


sit nukkuun





Sitten aamula munakasta, Charlotta on jo toipunut asunto järkytyksestä.


unen toppurassa khyl hyvä tulee juu


''mä luovutan, haluun palvelijan''


okei jos vaikka nyt alkasit syömää etkä enää kokkais, ok?


voi että nyt :DDD Onks täl simil menkat vai...?


''ärrmurrr...''

.. voihan se olla


no jotain luksusta pitää olla!




nami nami nami suklaaseen dipattua mansikkaa. Mutta mistä lähtien mansikat ovat olleet nyrkin kokoisia ?


JIPII SHOPPAILEEEEE
''Iiris älä nolaa mua D:<< kato tälleen hillittyä hölkkää!''



eka kohde


heti arvostelemaan tauluja




setä: Mä oon tyylikkäämpi ku sä!
Charlotta: Etkä muuten oo, mä oon muodin huippu!


(en tiedä mitä laadulle tapahtui)

Charlotta sai ystävän!


Charlotta osti tommosen asun <:






Nyt kyllä meen näyttää sille sedälle kuka on tyylikäs!!!1


Oivoi, pahaa aavistamaton setä parka


Katos ny, kuka on muodikas, no minä!





Oli pakko laittaa tää, KERTOKAA MULLE MITÄ HITTOO CHARLOTTA TEKEE :DDDDDDDDDD


Ei setä uskonu Charlottaa nii Charlotta vähän suuttui :> 






Älä kastele niitä leluja hyvä mies!!:00

 Kuinka eksyimmekään lelukauppaan :))




Sitten kahvilaan 


...jossa ei ollut kuin boolia ja poistin vahingos ne kuvat :)))))) 


Charlotta löysi baariin, tanssi tyttö tanssi!!


Charlottahan onki ku mikäki bilehile, sai kaikki tanssimaan!


Charlotta koitti hoitaa baaritiskiä mutta kukaa ei tullu tilaamaan ja Charlotta vei baarimikon työt  baarimikolta sinä yönä


Öitä charlotta c:

Siimä oli se! Ens kerralla päästää näkee Charlotan työpäivää sairaalassa :D

-Angel


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti